مدیرعامل مجموعه سیاحتی علیصدر از طرح جامع گردشگری برای ۲۳۰ هکتار از اراضی علیصدر خبر داد و گفت: ایجاد ظرفیت اشتغال‌زایی برای این اراضی در دستور کار است.

طرح جامع گردشگری برای ۲۳۰ هکتار از اراضی علیصدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی، مدیرعامل مجموعه سیاحتی علیصدر گفت: مجموعه سیاحتی علیصدر تمام قد در خدمت گردشگران است و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

مجیدی با اشاره به آسیب‌های وارد شده به مجموعه گردشگری علیصدر از زمان شیوع کرونا بیان کرد: سال گذشته مجموعه غار علیصدر میزبان ۳۷۰ هزار نفر بازدیدکنند بود که امسال تاکنون ۳۷ هزار بازدیدکننده به این غار مراجعه کرده‌اند ضمن‌اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز هزینه‌هایی برای مجموعه داشته است.

او یکی از راه‌های تولید درآمد را کاهش هزینه‌ها دانست و افزود: در هیأت مدیره مجموعه علیصدر تصمیم گرفته ایم مایحتاج مورد نیاز خود را تأمین کنیم.

مجیدی با بیان اینکه از اول خردادماه غار علیصدر هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ باز بوده است ادامه داد: غار علیصدر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات به مسافران است و روزانه با ظرفیت ۱۰ درصدی خود میزبان گردشگران خواهد بود.

مجیدی  یادآور شد: واحد‌های اقامتی در روستا نیز فعال است و روستا ماهیت کشاورزی خود را به گردشگری تبدیل کرده و  روستاییان چشم انتظار گردشگران هستند ضمن اینکه درآمد روستاییان صرفاً از گردشگری است.

او با بیان اینکه آهنگ گردشگری در مجموعه علیصدر کم شده اظهار کرد: تخفیفاتی به فعالان در مجموعه داده شده و در برخی موارد دریافت اجاره بها از مستأجران مجموعه را به صفر رساندیم.

این مسئول اضافه کرد: شرایط ویژه همدان با توجه به فاصله کم با تهران به عنوان مقصد گردشگری، می‌تواند سفر چند روزه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به استان همدان را به همراه داشته باشند.

مجیدی از ارائه تخفیف به عنوان محرک برای جذب گردشگر توسط مجموعه علیصدر خبر داد و گفت: تخفیف ۳۰ درصدی برای بازدیدکنندگان بازنشسته و فرهنگیان و انعقاد تفاهم نامه با حدود ۵۰ ارگان برای بلیت‌های تخفیف‌دار را در سال جاری داشته ایم.

مدیرعامل مجموعه سیاحتی علیصدر با اشاره به طرح جامع گردشگری برای ۲۳۰ هکتار از اراضی علیصدر و تعیین تکلیف ۷۰ درصد این اراضی بیان کرد: ایجاد ظرفیت اشتغال‌زایی برای این اراضی در سال جهش تولید اقدام بسیار خوب و قابل ستایشی است که مردم علیصدر نیز برای همراهی با مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

مجیدی ابراز داشت: آماده ایم فضا‌های خود را در اختیار بگذاریم و در همین زمینه مجموعه عباس آباد در طو هفته با تخفیفات ۵۰ درصدی برای اقامت در خدمت مهمانان بوده و در روز‌های پایانی هفته با لغو تخفیفات میزبان میهمانان است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار