مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده بعنوان تاثیر گذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده بعنوان تاثیر گذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است، به نحوی که سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقوایی دانسته است که پاسداشت بنیان خانواده و تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان بعنوان بزرگان خانواده و اجتماع را محور نگرش خود قرار داده اند.

او گفت : بدون شک تحکیم بنیان خانواده و اعتلای جایگاه و کارآمدی آن قادراست به همراه خود زمینه حیات طیبه و زندگی شایسته را برای مردم فراهم کند.

رستمی افزود : موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی: مانند فضیلت‌های اخلاقی، حجاب، رفتار‌های سالم و بهنجار اجتماعی و شهروندی، سبک زندگی و گرایش‌های فرهنگی می‌توانند در چارچوب برخورداری از خانواده‌های کارآمد و متعالی در افق مبانی دینی و بومی، تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.