رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در شهرستان مهاباد ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای چهار روز متوالی تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۰ ثابت ماند.

او با بیان اینکه در آی سی یو ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۳۲ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: در شبانه روز گذشته ۸ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۸۱۶ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: وضعیت چهار شهرستان ارومیه، ‏خوی، سردشت و تکاب همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند و در شهرستان‌های اشنویه، مهاباد، ‏میاندواب، شاهین دژ و چایپاره، وضعیت نارنجی و در بقیه شهرستان‌ها وضعیت زرد حاکم است و در ‏هیچ شهر استان وضعیت، سفید نیست. ‏

آقازاده تصریح کرد: تنها راه اتمام وضعیت هشدار در استان، مشارکت عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به ویژه استفاده از ماسک است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.