مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول ۴.۲ کیلومتر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین با تاکید بر تکمیل این پروژه تا پایان فصل کاری گفت: عملیات خاکی و ابنیه فنی پروژه تکمیل شده و پروژه در مرحله اجرای لایه زیر اساس است.

او درباره اهمیت اجرای این پروژه افزود: این استان ظرفیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعتی و معدنی بویژه صنایع تبدیلی دارد که منطقه ویژه اقتصادی نمین به دلیل دارا بودن شرایط خاص و امتیازات فراوان می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی باشد.

حیدری گفت: تا پیش از سال ۹۵، کل اعتبارات راه‌های شریانی استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال بود که امروز این رقم به بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده بطوری که بیشتر راه‌های شریانی استان دارای ردیف ملی است.

او افزود: تمام پروژه‌های حوزه راه استان فعال بوده و پیمانکاران با قوت و قدرت مشغول کار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اجرای ۱۲۰میلیارد ریال پروژه در بخش بازآفرینی شهری اظهارداشت: در تمامی پروژه‌ها رعایت کیفیت اولویت ما است تا رفاه عموم شهروندان تامین شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.