استاندار زنجان گفت:بنیاد برکت اجرای ۳۵۰ طرح برای اشتغالزایی و توانمند سازی در روستا‌های استان زنجان پیش بینی کرده که اولویت با طرح‌های خُرد و زودبازده است.

حقیقی استاندار زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح اله حقیقی استاندار زنجان در دیدار با امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت با قدردانی از فعالیت‌های محرومیت زدایی و عمرانی این بنیاد در سراسر کشور گفت: سند آمایش سرزمینی استان زنجان تدوین شده و در این سند بخوبی مناطقی که باید براساس ظرفیت هایشان مورد توجه قرار گیرد مشخص شده و ما آماده هر نوع همکاری برای اجرای طرح‌های مورد نظر بنیاد برکت در استان زنجان هستیم.

حقیقی با بیان اینکه سند توسعه اقتصادی شهرستان‌های استان بر اساس نقشه راه آماده شده است، افزود: شهرستان ایجرود در حال حاضر به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته مدنظر ماست و سند جداگانه‌ای برای اجرای طرح‌های مورد نظر بنیاد برکت مشخص شده است.

 استاندار زنجان علاوه بر شهرستان ایجرود بخش افشار از توابع شهرستان خدابنده را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت پیشنهاد کرد و گفت: معاونت هماهنگی امور اقتصادی موظف است مطابق اهداف بنیاد برکت طرح‌های مهم و زودبازده اقتصادی که قابلیت ایجاد شغل را دارد احصاء کند و در قالب تفاهم نامه‌ای بین بنیاد و استانداری زنجان برای اجرا به امضا برسد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.