معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ۳ متهم به کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی طرح شکایت یکی از شهروندان در استان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۲۵ میلیون ریالی از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه و عملیات ویژه پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگرد‌های خاص سرانجام موفق شدند، متهم اصلی این پرونده را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و همه تجهیزات رایانه‌ای را از او کشف کردند.

سرهنگ ساداتی افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت با همکاری دو همدستش یک زن و یک مرد با ساخت درگاه‌های جعلی و فیشنیگ و هدایت آنان به کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای خرید پوشاک به اطلاعات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا کرده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان می‌کرد.

او گفت: متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان‌های مختلف کشور است و تاکنون از ۱۴۵ شهروند به این شیوه به ارزش ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، افزود: شهروندان در زمان انجام خرید‌های اینترنتی مراقب صفحات و درگاه‌های جعلی بانکی باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.