مجمع اعظم خیرین ساوه با حضور مسئولین و جمعی از خیرین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئولین و جمعی از خیرین شهرستان ساوه در مصلای امام علی (ع) این شهر مجمع اعظم خیرین ساوه راه اندازی شد.

راه اندازی مجمع اعظم خیرین ساوه

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در اولین گردهمایی اعضاء این مجمع گفت: همدلی خیرین و مشارکت واقفین در قالب مجمع اعظم خیرین شهرستان می‌تواند زمینه اجرای کار‌های بزرگی را فراهم کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این کار باید همراه با نیازسنجی و رصد دقیق مطالبات در امور معیشتی، مسکن، ازدواج، بهداشت، سلامت، فرهنگی و ... باشد افزود: راه اندازی مراکز تفریحی می‌تواند موجب ریشه کنی آسیب‌های اجتماعی درسطح جامعه شود.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: مجمع اعظم خیرین شهرستان ساوه با بررسی معضلات می‌تواند برای حل مشکلات و ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام سبزی افزود: این مجمع با شفاف سازی مالی، ارائه عملکرد و پرهیز از موازی کاری می‌تواند به عنوان اصلی‌ترین برنامه ها، مورد توجه قرار گیرد.

در نشست مجمع اعظم خیرین شهرستان ساوه برخی اعضای هیات موسس مجمع و تعدادی از خیرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای فعالیت این مجمع پرداختند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.