رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند یوسی کوهن امروز (یکشنبه) برای دیدار با ولیعهد امارات به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی «مکان» رژیم صهیونیستی از احتمال سفر امروز (یکشنبه) «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به امارات و دیدار او با «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد این کشور برای انجام امور ویژه امضای توافق صلح خبر داد.

این شبکه اعلام کرد که یوسی کوهن برای بررسی جزئیات توافق صورت گرفته میان امارات و رژیم صهیونیستی به ابوظبی سفر می‌کند.

طبق اعلام نیویورک تایمز، یوسی کوهن سال گذشته نیز چندین سفر پنهانی به امارات انجام داد و موساد ترتیب ارسال یک محموله مخفی از تجهیزات دارویی از اسرائیل به امارات را پس از شیوع کرونا داده بود.

به نوشته این رسانه‌ها، کوهن همچنین بار‌ها با نمایندگانی از امارات، عربستان سعودی، قطر، اردن و مصر در سال‌های گذشته و به منظور تلاش‌های بلند مدت برای برقراری روابط با این کشور‌های حوزه خلیج فارس دیدار داشته است.

کانال ۱۲ اسرائیل همچنین اعلام کرد ایجاد روابط با کشور‌های عربی یکی از مسئولیت‌های موساد قلمداد می‌شود.

از سوی دیگر، ایلی کوهن، وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که توافق صلح میان سودان و این رژیم در آستانه امضا شدن است. او در گفتگو با خبرنگار شبکه مکان اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امضای این توافق تاریخی در آینده نزدیک چه بسا پیش از اتمام سال میلادی جاری محقق شود.

منابع سیاسی آگاه به شبکه مکان اعلام کرده‌اند که روابط میان تل آویو - خارطوم مستمر است و هیئت‌هایی از دو طرف برای رسیدن به آمادگی‌های لازم برای امضای توافق صلح تلاش می‌کنند و این امر در آستانه اجرایی شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار