پروژه کارخانه نوآوری مشهد آبان ماه امسال همزمان با "میلاد رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق (ع)" و روز دانش آموز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با برنامه ریزی جدید که توسط معاونت عمران و حمل و نقل جهت رفع عقب ماندگی پروژه کارخانه نوآوری مشهد شد، مقرر شده این پروژه ۱۳ آبان ماه امسال همزمان با میلاد رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق (ع) و روز دانش آموز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او ضمن بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر ۴۴ درصد است، افزود: این پروژه به صورت ۳ شیفت توسط سازمان عمران و هماهنگی مشاور طرح به سرانجام خواهد رسید.

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین قرار است ۲ تابلو روزشمار در محل پروژه نصب شود.

کاظمی بیان کرد: محل این مجموعه بعد از میدان کوثر، روبروی کوثر ۲۹ است، پس از اتمام این پروژه بستری فراهم می‌شود که در آن صاحبان ایده و کسب و کار‌های جدید و نوآورانه با استفاده از فضاها، وسایل، ابزار و ساز و کاری که برای آن‌ها تهیه شده است به راحتی می‌توانند به رشد و پیشرفت کسب و کار و سیستم خود کمک کنند.

او تصریح کرد: مساحت کل پروژه ۳.۷ هکتار می‌باشد که شامل مساحت پارک و خانه نوآوری می‌باشد همچنین ۸۰۰ متر پیاده رو حاشیه میدان نیز در این پروژه گنجانده شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: در این پروژه کاربری‌هایی همچون فضا‌های اشتراکی، دفاتر مراکز شتاب دهنده، آزمایشگاه نوآوری و تولید، استودیو تولید محتوا، فضا‌های تشکیل جلسات و گفتگو‌های جمعی، کافی شاپ، فضای اداری تعریف شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.