رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

دشمن با همه وجود به جنگ با نظام اسلامی آمده است

حجت الاسلام اَدیانی گفت: دشمن با همه وجود و ساز و برگ خود به جنگ با نظام اسلامی آمده است و ما اکنون در یک نبرد تمام عیار هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علیرضا اَدیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: دشمن از مشکلات اجتماعی که در کشور پدید می‌آید به نفع نظام سیاسی خود در حال برنامه ریزی است، بنابراین اگر مقاومت قهرمانانه داشته باشیم دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

او افزود: امروز شاهد آن هستیم که رئیس جمهوری آمریکا به خاطر به دست آوردن آرای انتخاباتی در کشور خود ژست مخالفت با ایران را به خود می‌گیرد و این درحالی است که در گذشته ایران حیات خلوت آن‌ها به شمار می‌رفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: آمریکا امروز در جهان رسوا شده و برای اولین بار نتوانست دنیا را در موضوع تحریم تسلیحاتی علیه ایران همراه خود کند.

حجت الاسلام اَدیانی بیان کرد: ماموران انتظامی بدون هیچ شّک و شبهه‌ای به مبارزه با فتنه‌ها می‌پردازند و در برخورد با اخلالگران هیچ تردیدی را به خود راه نمی‌دهند.

او تصریح کرد: پوشیدن لباس پاسداری از امنیت نظام جمهوری اسلامی توفیق می‌خواهد و این نیرو‌ها برای خدمت فراگیر به نظام در تلاش هستند.
بیشتربخوانید
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر تاکید کرد: نیروی انتظامی در برپایی این مراسم به نحو شایسته در کنار مردم خواهد بود تا فضای کشور عاشورایی باشد.

حجت الاسلام اَدیانی اظهار کرد: حکومت در نظر حضرت علی (ع) به اندازه کفشی که به آن پینه می‌زند ارزش ندارد مگر آنکه حقی اقامه شود و بر همین اساس حکومت اسلامی هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای اقامه حق و عدل به شمار می‌رود.

او افزود: ائمه معصومین (ع) در برنامه‌های خود در صدد بودند حکومت الهی تشکیل دهند و در این زمینه نیز مجاهدت‌های فراوان انجام دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: افتخار این نظام این است که کار ناتمام ائمه (ع) در تشکیل حکومت الهی توسط امام خمینی (ره) به سرانجام رسید و نیرو‌های مسلّح باید به خود ببالند که جان نثار این نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام اَدیانی بیان کرد: مزد مجاهدت‌های امام راحل که آرزوی ائمه طاهرین را برآورده کرده است، آسایش در روز قیامت خواهد بود و ایشان به امنیت در آن روز دست یافته است.

او تصریح کرد: نسل آینده نیروی انتظامی در مراکز آموزش تربیت می‌یابند و حضور روحانیون با نشاط و جوان در این مراکز، فراهم کردن محیط تربیت اسلامی برای آیندگان کشور است تا بتوانند برای ایران آینده تاثیر گذار باشند.

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود هزار نفر از کارکنان ناجا در این استان درگیر این بیماری شده‌اند.

او افزود: این نیرو با توجه به سختی کار در شرایط کرونا و به خطر افتادن سلامت جان نیروها، سعی در حفظ آرامش جامعه داشته‌اند.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: منابع این نیرو در استان خراسان رضوی محدود است و هر روز ماموریت‌های سخت‌تری در حال شکل گرفتن است، اما به رغم همه تنگناها، ماموریت‌های انجام شده در کارنامه خراسان رضوی نسبت به گذشته ارزشمند است و در بیشتر زمینه‌ها به موفقیت نائل شده‌ایم.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علیرضا رامیار رئیس قبلی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی قدردانی و حجت الاسلام غلامحسین حسن زاده برای سه سال به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

همچنین از زحمات حجت الاسلام هادی ایمانی نژاد رئیس قبلی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی خراسان رضوی قدردانی و حجت الاسلام حسن فیروزی نیا برای سه سال به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.