رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی از اضافه شدن سه رشته تخصصی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی عبدی پور رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران، با اظهار اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه کارآفرین با شعار علمی شو، کاربردی شو آموزش‌های خود را به صورت ترمی و دروس نظری و مهارتی برگزار می‌کند؛ گفت: در حال حاضر ۱۳ مرکز در سطح استان و ۶ مرکز در شهرستان ارومیه فعال می‌باشد.

عبدی پور افزود: دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی در ۴ گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی دانشجو می‌پذیرد و امسال پذیرش دانشجو در ترم جدید در رشته‌های کاردانی از ۴ شهریور ماه سال جاری و دوره‌های کارشناسی از ۱۱ شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سنجش شروع خواهد شد.

او در ادامه با اظهار اینکه رشته مدیریت کسب و کار در دو مقطع کاردانی و کارشناسی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری دولتی و مالیاتی، کاردانی حرفه‌ای حسابرسی، کارشناسی حرفه‌ای حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی از جمله رشته‌های فعال در ترم جدید مهرماه ۹۹می باشند؛ افزود: امسال برای نخستین بار سه رشته جدید کاردانی حرفه‌ای امور بورس، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت بورس و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت گردشگری به رشته‌های این دانشگاه افزوده شده و در ترم جدید پذیرش دانشجو خواهد داشت.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ترم بهمن ۹۸ این مرکز ۴۰۰ دانشجو پذیرش کرده بود که ۹۰ نفر استاد آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کردند.

عبدی پور در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آموزش‌ها در مرکز علمی کاربردی به دو شیوه نظری و آموزش در محیط کار به دانشجویان ارائه می‌شود؛ گفت: به همین دلیل مراکز علمی کاربردی ملزم به داشتن محیط کار هستند و باید قرارداد‌هایی با مراکز مختلف و کارخانجات داشته باشند تا آموزش‌های خود را در محیط‌های کاری به دانشجویان ارائه دهند.

او در خصوص مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی نیز گفت: مدرک این مرکز مورد تائید وزارت علوم بوده و هر فرد با هرگونه مدرک دیپلم می‌تواند وارد مرکز شده و دانشجو می‌تواند براساس معیار‌های تعریف شده در سایت سنجش ثبت نام کرده و بدون کنکور در مراکز مورد پذیرش قرار گیرد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.