رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: تولید محتوای درسی برای کودکان استثنایی و دارای شرایط خاص به دلیل وجود ویروس کرونا انجام و از ۱۵ شهریور آماده‌ی ارائه آن ها به دانش آموزان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صفوی ، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: تولید محتوای الکترونیکی در شرایط اپیدمی کرونا را آغاز کردیم و با توجه به تقسیم بندی انجام شده از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تولید محتوای بیش از سی عنوان کتاب درسی به استان کرمان واگذار شده و در حال حاضر ما در حال انجام کار‌های اجرایی تصویربرداری و تدوین این فیلم‌ها و محتوا‌های آموزشی هستیم.

او افزود:در ۷ گروه کودکان با نیاز‌های ویژه از کم توان ذهنی و حرکتی، ناشنوا، نابینا، طیف اوتیسم ، دیر آموز و مشکلات ویژه یادگیری تولید محتوا به گونه ای طراحی شده که هم در شبکه اجتماعی شاد قابلیت بارگذاری داشته باشند هم قابلیت پخش از صدا و سیما‌ی جمهوری اسلامی ایران  و هم بر روی لوح فشرده بین دانش آموزان توزیع شود.

صفوی تصریح کرد: بسته ها‌ی آموزشی نیز برای دانش آموزانی که امکان استفاده از هیچ کدام از این امکانات راندارند طراحی شده که در منازل بین آن‌ها توزیع می شود تا از درس عقب نمانند.

او گفت: برآورد اعتباری ما برای تولید این محتوا‌ها بالغ بر یک میلیارد ریال است که در حال حاضر از کمک خیرین و همکاران برای آماده کردن این محتوا‌ها بصورت خود جوش بهره می بریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار