سردار عبدالله پور در دیدار با همسر شهید علیمحمدی از شهدای ترور هسته‌ای ایران گفت: ملت ایران اجازه نمی‌دهند خون هیچ شهیدی پایمال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با منصوره کرمی ، همسر شهید مسعود علیمحمدی از شهدای ترور هسته‌ای ایران گفت: شهدای ترور  از شهدای مظلوم کشور و خار چشم دشمنان نظام اند.

او  با بیان اینکه ملت ایران اجازه نمی‌دهند خون هیچ شهیدی پایمال شود، افزود:ملت ایران در دفاع از کشور در همه عرصه‌ها حضور داشتند و هر جا که به وجودشان نیاز بود، با دل جان وارد عرصه شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، همچنین از برگزاری پنجمین همایش اسوه‌های صبوری همزمان با روز بین المللی یاد بود و احترام به قربانیان تروریسم در دوم شهریور درگیلان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا روشی برای زنده نگهداشتن و الگو قرار دادن آن‌ها برای نسل امروز است.

منصوره کرمی ، همسر شهید مسعود علیمحمدی از شهدای ترور هسته‌ای هم در این دیدار گفت: شهدا ترور از تلاشگران عرصه دفاع و سازندگی کشور بودند و همواره خود را در سنگر می‌دیدند که برای حفظ سنگر و دفاع از کشور یک لحظه در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند

مدیر عامل انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت شهداست افزود: شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و هسته‌ای دفاع از کشور را بر لذت‌های دنیوی ترجیح داده و برای رسیدن به اهداف خود، از تمام تعلقات خود گذشتند و شهیدعلی محمدی هم به بخاطر انقلاب و کشورش به شهادت رسید.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم در این دیدار گفت: گیلان ۱۴۴ شهید ترور دارد که تمهیدات لازم برای شناساندن و معرفی این شهدا با برگزاری یادوار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی انجام شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.