مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹۰ درصد درآمد‌های کهگیلویه وبویراحمد از شرکت‌های دولتی، پیمانکاران و بخش خصوصی دریافت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه ۹۰ درصد درآمد‌های استانی مربوط به مالیات است گفت: این میزان مالیات از شرکت‌های دولتی، پیمانکاران و بخش خصوصی دریافت می‌شود.

غضنفر آرام افزود: اگرچه مالیات مصوب پیش بینی شده سال جاری بیش از ظرفیت‌های درآمدی استان است، اما کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بین دیگر استان‌ها به میزان سهم سرانه خود، در جایگاه خوبی قرار دارد.

او بیان کرد: برای وصول این میزان مالیات برنامه ریزی و تلاش‌های مدیریت و کارکنان امور مالیاتی با توجه به عمق محرومیتِ کهگیلویه و بویراحمد، ستودنی است.

آرام خوداظهاری مالیاتی را یک اقدام اعتماد برانگیز برای فعالان اقتصادی دانست و گفت: وصول مالیات در این فرایند همراه با تعامل و رضایت مودیان است.

او گفت: تمامی مساعی برای کمک به رونق تولید در مراکز کسب وکار با پیش بینی برخی مزایا، معافیت‌های مالیاتی و اعمال برخی بخشودگی‌ها در شرایط کرونایی از سوی سازمان امورمالیاتی به عنوان یک دستگاه پرکار و مشتری مدار به کار گرفته شده است.

میزان درآمد‌های مالیاتی سال ۱۳۹۸ کهگیلویه وبویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار مؤدی حقیقی و حقوقی فعال وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.