مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۴ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت و اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در رسیدگی به این پرونده شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان که دارای سابقه سرقت نیز می‌باشد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت و ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی  در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بالاتجن این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم ۲ تن چوب جنگلی که متهم آن را به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم برق درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ فرهودی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار