دبیر فدراسیون بوکس:

حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس رویایی است

قبایی زاده گفت: حضور ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس همانند یک رویا است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها باشگاه پرسپولیس و استقلال برای تیمداری در رشته‌های منهای فوتبال به تکاپو افتاده اند. البته تجربه ثابت کرده است که حضور این ۲ باشگاه بزرگ و پرطرفدار گشایش مالی برای ورزشکاران ایجاد نمی‌کند.

از آنجایی که استارت لیگ بوکس خورده است،  این ابهام به وجود آمد که آیا استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس تیمداری می‌کنند یا خیر؟ ورزش بوکس یک رشته پرطرفدار در جهان است که مخاطب خاص خودش را دارد. حضور ۲ باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس می‌تواند مخاطب بوکس در داخل ایران را افزایش بدهد.

حمید قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: فعلا باشگاه استقلال و پرسپولیس خیزی برای حضور در لیگ بوکس بر نداشته اند، اما سایر باشگاه‌های مطرح برای حضور در لیگ درخواست داده اند. حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ بوکس همانند یک رویای شیرین است. همچنین  حضور این ۲ باشگاه در هر رشته‌ای یک  غنیمت محسوب می‌شود.  

او عنوان کرد: فدراسیون علاقه زیادی دارد تا باشگاه‌های مطرحی همچون پرسپولیس و استقلال در لیگ بوکس حضور داشته باشند. بوکس رشته‌ای جذاب و پر هیجان است که می‌تواند تماشاگر زیادی را به خود اختصاص بدهد. رشته بوکس هزینه‌های بالایی هم ندارد و به راحتی می‌توان در آن سرمایه گذاری کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار