دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف زیربنای جامعه اسلامی است و باید از روی دلسوزی و تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام نستوهی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به شعار هفته امر به معروف  درسال جاری با عنوان «نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی» نام گذاری شده است،افزود: اولویت اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است.

او با اشاره اینکه همیاران امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در آینده نزدیک اجرا خواهد شد گفت: پرداختن به فریضه‌ی الهی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، زیرا مدارس یکی ازمراکز اصلی تربیت است که با الگوسازی مناسب می‌توان دانش آموزان را تشویق به رعایت این فریضه مهم هدایت کرد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اعلام اینکه ایام محرم بهترین زمان برای نشر مفاهیم نهضت قیام امام حسین (ع) و مسئله امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت:هفته اول محرم را در تقویم هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

وضعیت:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.