تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش باغملک با حضور مسئولان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، فرماندار و جمعی از مسئولان با غملک آئین تودیع و معارفه علی جوادی نژاد به عنوان آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 ناصر منگشتی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش باغملک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: علی جوادی نژاد تجربه علمی و تخصصی خوبی دارد که امیدواریم در این راه موفق باشد و یکی از آسیب‌های مدیریت در کشور ما این است که مدیران متوجه سخت افزار‌ها هستند.

او افزود: از همه کسانی که این حقیر را در دوره مسئولیت خود تنها نگذاشتند از جمله امام جمعه شهرستان، مدیران ادارات، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی، نیرو‌های ستادی و راهبران آموزشی، مدیران مدارس، واحد‌های حفاظت و حراست و بازرسی و. تشکر می کنم.

منگشتی بیان داشت: اداره آموزش و پرورش نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود و اینجانب شکر گزار خداوند هستم که توانستم در این مدت مدیریتم تلاش خود را داشته باشم و با رضایت کاری از این اداره میروم.

  رفیعی معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدیر یک اداره باید دیده بان خوبی باشد تا کارکرد‌های آن درست و اثرگذار باشد و در مدیریت کردن نباید غفلت شود، آنچه که باقی خواهد ماند کارایی است که انجام داده می شود.

او افزود: مدیریت آموزش و پرورش مهمترین نهاد تعلیم و تربیت است که یک نهاد عالی است و ما تربیت عمومی از جمله نظم، انضباط، اخلاق و سلامت را باید مورد توجه قرار دهیم و طبق اصول به دانش آموزان مطالبه گری سالم و درست را آموزش دهیم.

معاون اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: باغملک محروم است که ما باید پشتیبان آن باشیم و با ارائه راهکار تاثیر گذار باشیم و شورا‌های معلمان از کارآمدی لازم برخوردار نیستند که باید اتاق فکر برای دانش آموزان باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.