فرماندار شهرستان هرسین گفت : برای برگزاری کنکور سراسری مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا آماده هستیم.

آمادگی شهرستان هرسین برای برگزاری کنکور سراسریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین یکی از مهمترین و بزرگترین رخداد‌های پیش روی را برگزاری کنکور سراسری دانست و بر همکاری تمامی ادارت عضو شورای اداری و سایر ارگان‌های سطح شهرستان با اداره آموزش و پرورش تأکید کرد و خواست تا تمامی امکانات و تجهیزات جهت برگزاری ایمن کنکور سراسری و حفاظت از سلامت داوطلبان در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شود.

او با اشاره به اینکه حفظ سلامت داوطلبین مهمترین موضوع در برگزاری آزمون خواهد بود بر حفظ ضوابط سخت گیرانه بهداشتی تأکید کرد.

علی الماسی فرد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به وضعیت پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت : حفظ سلامتی داوطلبان مهمترین اولویت ما در برگزاری کنکو سراسری امسال خواهد بود.

او با اعلام آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: تمهیدات فنی، تخصصی و بهداشتی لازم اندیشیده شده و برای برگزاری بدون مشکل کنکور در این شرایط خاص به همراهی و معاونت سایر دستگاه‌ها نیاز داریم.

مدیر اداره آموزش و پرورش ضمن تأکید بر ضرورت حفظ فاصله ایمن صندلی‌ها طبق پروتکل‌ها افزود: هرچند بدیهی است که افزایش تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون، مشکلات خاص خود را به همراه دارد، اما جهت حفظ سلامت حدود ۱۳۲۷ داوطلب شرکت در آزمون، تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ۹۹ را به ۱۳ حوزه افزایش داده ایم.

الماسی فرد با اشاره به اینکه شرایط به گونه‌ای خواهد بود تا داوطلبان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ورود به حوزه‌های برگزاری آزمون را نداشته باشند گفت: بدو ورود داوطلبان به حوزه‌ها از آن‌ها تست تب سنجی به عمل خواهد آمد و داوطلبان مشکوک به کووید ۱۹ در محل دیگری جدا از سایر داوطلبان در آزمون شرکت خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.