فرماندار سنقروکلیایی گفت : تمهیدات لازم در شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری در ۹ حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است.

برگزاری کنکور سراسری در ۹ حوزه امتحانی درسنقروکلیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه آزمون کنکور سراسری در چهار روز از ۲۹ مرداد تا اول شهریور و در نوبت صبح در شهرستان برگزار می‌شود گفت : امسال ۱۶۸۹ نفر داوطلب در شهرستان سنقروکلیایی در آزمون کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

او گفت : از این تعداد ۶۹۴ نفر در ۸ حوزه آموزش و پرورش و ۹۹۵ نفر نیز در دانشگاه پیام نور تقسیم بندی شده اند.

مرتضوی با بیان اینکه تعداد حوزه‌های امتحانی در شهرستان نسبت به پارسال دو برابر افزایش پیدا کرده گفت:پروتکل‌ها و رعایت مسایل بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی و فاصله ۱.۸ متری بین داوطلبین در تمامی حوزه‌های در نظر گرفته شده است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: خانواده‌های داوطلبین محترم اطمینان خاطر داشته باشند که تلاش تمامی متولیان و مجریان، برگزاری آزمون با امنیت کامل و همچنین حفظ سلامت داوطلبین خواهد بود.

او از خانواده‌ها خواست به منظور حفظ سلامت خود و فرزندانشان، رعایت مسایل بهداشتی و همچنین کمک به برگزاری هر چه بهتر آزمون از همراهی و حضور در حوزه‌های امتحانی خودداری کنند.

او ادامه داد: از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و امنیتی به جهت رعایت مسایل بهداشتی و اجرای دستورالعمل هاو استاندارد‌های برگزاری آزمون در شهرستان استفاده خواهد شد.

الزامی بودن و به همراه داشتن ماسک توسط داوطلبین، آمادگی شهرداری سنقر جهت ضدعفونی محیط برگزاری آزمون، آمادگی ادارات آب، برق جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم و عدم قطعی در زمان اجرای آزمون، انجام تمهیدات لازم واحد تاکسیرانی شهرداری سنقر در مسیر‌های منتهی به حوزه‌های امتحانی، حضور پرسنل انتظامی و همچنین پلیس راهور جهت تامین امنیت در مسیر‌ها و حوزه‌های امتحانی از اهم مصوبات و مواردی بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.