حوادث امروز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۸ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هدف مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی اندیمشک با کار اطلاعاتی یک محموله کالای قاچاق که در ۴ دستگاه تریلی کشنده حمل می‌شدند را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی تعداد ۸۵ پالت لیوان و فنجان شیشه‌ای فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد افزود: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت سیم و کابل‌های برق طی چند روز گذشته در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از مأموران انتظامی تحقیقات و کار اطلاعاتی را به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند و سرانجام مأموران با انجام اقدامات تخصصی، ۲ سارق حرفه‌ای را هنگام تردد با یک دستگاه خودوری سواری شناسایی و پس از هماهنگی دستگاه قضائی، با انجام عملیاتی غافلگیرانه خودوری آنان را متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ میررضایی تصریح کرد: سارقان مذکور در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند و سارقان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای به سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۵:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چرا تكميلش نكردي؟