مسئول خانه هلال هلیلان خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره آموزشی کمک‌های اولیه در شهرستان تازه تاسیس هلیلان

نورملکی گفت: نخستین دوره آموزشی کمک‌های اولیه در هلیلان با حضور علاقمندان در این شهرستان برگزار شد.

حجت اله نورملکی مسئول خانه هلال هلیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به شرایط حادثه خیز بودن منطقه، دور بودن از مرکز استان، نیاز بود که آموزشی‌های کمک‌های اولیه در سطح این شهرستان برگزار و گسترش پیدا کند.

مسئول خانه هلال هلیلان بیان کرد: در این دوره داوطلبان در زمانبندی ۵ روزه و هروز دو ساعت در این کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

او با بیان اینکه آموزش‌های هلال شهر ستان هلیلان برای قشر‌های مختلف مردم منطقه است، یاد آور شد: ما در ابتدا اقدام به برگزاری اولیه دوره کمک‌های اولیه نموده ایم که در پایان هر دوره آموزشی آزمون برگزار می‌شود به کارآموزان که نمره قبولی کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا می‌گردد.

نور ملکی در ادامه با اشاره به اینکه این نخستین دوره کمک‌های اولیه بود که به شرکت ۲۶ نفر در سطح شهرستان تازه تاسیس هلیلان برگزار شد، اضافه کرد: امیدواریم این دوره‌ها منجر به افزایش آگاهی مردم منطقه از کمک‌های اولیه امداد و نجات شود.

او در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی خانه هلال هلیلان پس از برگزاری دوره اول تحت عنوان دوره مقدماتی امداد و نجات خبر داد و تاکید کرد: پس از آزمون دوره کمک‌های اولیه که برگزار شد بلافاصله دوره امداد و نجات برگزار می‌شود و از داوطلبان محترم خواستاریم که به صورت مداوم و مستمر در این دوره شرکت نمایند.

نور ملکی اعلام کرد: سومین دوره آموزشی که از خانه هلال هلیلان برگزار می‌کند دوره پیش بیمارستانی می‌باشد که طی چند ماه آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.