استاندار زنجان گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کاهش خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا در زنجان تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شد. 

حقیقی استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی  استاندار زنجان در جلسه هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کاهش خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا در زنجان تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شد،گفت: تاکنون بانک‌ها به ۲ هزار و ۲۷ مورد از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت کرده اند.

او افزود: پرونده ۷ هزار و ۸۵۳ متقاضی نیز برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی شده است.
 
حقیقی گفت: تاکنون ۲۱ درصد از تسهیلات ۴۸۸ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا در زنجان جذب شده است.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه جدید دولت برای حمایت از گروه‌های آسیب دیده از کرونا شرط چک برگشتی و نداشتن معوقه بانکی هم از شروط دریافت این تسهیلات حذف شد.

استاندار زنجان بر تسریع روند پرداخت تسهیلات توسط شبکه بانکی استان زنجان تاکید کرد و گفت: ۸۴ درصد از تسهیلات در اختیار ۴ بانک بزرگ است که باید پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های تولیدی سریعتر صورت گیرد.

حقیقی برای تسریع در پرداخت و رفع مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات از تشکیل گروه عملیاتی خبر داد.

یوسفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مشمولان دریافت تسهیلات کرونایی را حدود ۲۰ هزار واحد تولیدی و صنفی عنوان کرد و گفت: مهلت ثبت نام برای واحد‌های دارای بیمه تا ۱۵ شهریور ماه و واحد‌های فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.