کنکور سراسری از ساعت ۸ صبح امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۱۳ شهرستان گیلان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور در گیلان امروز گفت: کنکور سراسری امسال با حضور ۳۷ هزار داوطلب گیلانی در ۱۳ شهرستان استان در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه این ماراتن علمی تا اول شهریور ادامه دارد افزود: داوطلبان گیلانی در ۴ گروه آموزشی هنر روز چهارشنبه ۲۹ مرداد، گروه فنی، ریاضی و انسانی روز پنج شنبه ۳۰ مرداد، گروه تجربی جمعه ۳۱ مرداد و گروه زبان‌های خارجی شنبه اول شهریور با هم رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور در گیلان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضد عفونی کردن حوزه‌ها برای ایمن سازی و تمهیدات لازم انجام شده است.

دمیرچی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی کردن حوزه‌ها برای ایمن سازی، پیش بینی‌های لازم شده است و از این بابت داوطلبان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور در گیلان با بیان اینکه همراه داشتن ماسک برای داوطلبان الزامی است، تصریح کرد: تجربه برگزاری آزمون‌های سراسری دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا نشان می‌دهد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روند برگزاری  آزمون ها، می‌تواند شرایط برپایی آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته را در محیطی امن و به طور موفقیت آمیز فراهم کند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.