مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: با بررسی‌های انجام شده، تاکنون ۲۰۳ دانش آموز و دانشجوی نخبه کمیته امداد شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: از ۲۰۳ نخبه شناسایی شده ۱۲۸ نفر دانش آموز، ۴۸ نفر دانشجو، ۱۱ نفر طلبه علوم دینی و ۱۶ نفر از غیر محصلین هستند.

او گفت: در این طرح مددجویان دارای مقام‌های اول تا سوم جهانی تا استانی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقام‌های برتر کشوری در مسابقات و رویداد‌های هنری، حافظان ۵ تا ۳۰ جزء قرآن کریم، مقام‌های اول تا سوم مسابقات بین المللی تا شهرستانی در رشته‌های مختلف قرآنی شناسایی شده اند.
وی افزود: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده هستند.
مدیر کل کمیته امداد گیلان افزود: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آن‌ها در راستای غنای فعالیت‌های فرهنگی این نهاد انجام شده است.
وی با بیان اینکه در میان خانواده بزرگ کمیته امداد، نخبگان و فرهیختگانی هستند که می‌توانند در اجرای طرح‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی و قرآنی کمک کنند افزود: در صددیم از توانمندی این افراد به خوبی استفاده کنیم.
مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تحت پوشش قرار دادن ۱۲۴ هزار و ۲۵۹ خانوار توانسته خدمات متنوعی به مددجویان ارائه کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.