آماده سازی مدارس غیر دولتی اصفهان برای آموزش‌های مجازی

رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳۲۰ مدرسه غیر دولتی آمادگی کامل در حوزه‌ی مباحث بهداشتی ابلاغ شده از دانشگاه علوم پزشکی را دارد.

وحید محمودی رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه مدارس دولتی و غیر دولتی در خصوص آموزش انفکاک ناپذیرند گفت: هربرنامه آموزشی که براساس وضعیت قرمز و زرد و سفید برای مدارس دولتی تعریف شده، همان برنامه‌ها در مدارس غیر دولتی هم انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا در سال تحصیلی جدید، در یک ماه گذشته بالغ بر ۳۲۰ واحد آموزشی را بازدید کردیم و مدارس غیر دولتی آمادگی کامل در حوزه‌ی مباحث بهداشتی ابلاغ شده از دانشگاه علوم پزشکی را دارد.

محمودی بیان کرد: در بحث توانمندسازی کارکنان مدارس غیردولتی، نزدیک به ۱۰۰ ساعت اموزش ضمن خدمت به صورت مجازی با محوریت آموزش مجازی و سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده که مدیران و موسسان و معلمان مدارس غیر دولتی مکلف هستند تا قبل از شروع سال تحصیلی در این دوره‌ها شرکت کنند.

رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه سامانه شاد الویت آموزش سال تحصیلی جدید است گفت: مدیران مدارس غیر دولتی این اختیار را دارند که در کنار سامانه شاد از بستر‌ها و ظرفیت‌های دیگر هم استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار