سردار یاری گفت : انفاق به نیازمندان در شرایط کنونی موجبات دلگرمی آحاد جامعه را فراهم می‌کند.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه اجرای دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه کارکنان انتظامی استان و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : نیروی انتظامی که همواره در روز‌های سخت یار و یاور مردم بوده، بی تردید با اقدامات شایسته موجبات دلگرمی و رضایت آحاد جامعه را در شرایط کنونی فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم در کشور بیان داشت: در راستای تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر کمک داوطلبانه به نیازمندان، محرومان و متضرران این بیماری منحوس، کارکنان انتظامی استان به تدابیر معظم له لبیک گفتند و در این رزمایش و طرح کشوری، عاشقانه و بصورت خودجوش شرکت کردند.

سردار یاری با تاکید بر استمرار کمک به نیازمندان افزود : امید است تا غلبه بر ویروس منحوس کرونا، این اتحاد و همدلی که تا به حال با همت آحاد مختلف جامعه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شده ادامه یابد.

او ادامه داد: در این امر خداپسندانه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند بسته بندی و در اولین فرصت به دست آن‌ها خواهد رسید.

سردار یاری در پایان با تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی استان ایلام گفت: ادامه چنین حرکاتی روحیه ایثار و همدلی را در جامعه اسلامی تقویت سبب عبور از سختی‌ها و مشکلات مختلف خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.