بهسازی راه‌های روستایی زمینه‌ساز رونق و توسعه اقتصادی است

معاون عمرانی فرماندار مراغه گفت: بهسازی راه‌های روستایی به عنوان یکی از راهبرد‌های تحول آفرین در بخش اشتغال و کشاورزی، زمینه‌ساز رونق و توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نقی مسکینی  معاون عمرانی فرماندار مراغه  در بازدید از روند اجرای طرح‌های راه روستایی بخش سراجو افزود: با توجه به ضرورت نوسازی زیر ساخت‌های حمل و نقل در مناطق روستایی، طرح‌های نوسازی، زیرسازی و آسفالت ریزی در روستا‌های این شهرستان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: با اجرای این طرح ها، علاوه بر تسهیل در تردد خودرو‌ها در مسیر‌های روستایی، زمینه مساعدی برای سرمایه گذاری و رونق در بخش‌های مختلف کشاورزی ایجاد خواهد شد.

او اضافه کرد: برف گیر و صعب العبور بودن راه‌های روستایی به ویژه در بخش سراجو، اهمیت نوسازی و بهسازی راه‌های روستایی را در این مناطق بیش از پیش کرده است.

فرخ محمدزاده بخشدار سراجو نیز در این بازدید گفت: هم اکنون پنج طرح بهسازی راه‌های روستایی در این بخش با ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجراست.

او افزود: در این راستا، طرح بهسازی راه روستایی روستا‌های عیدلو، تازه کند عیدلو، شیرین کند، قوشابلاغ و یورگ با مشارکت مردمی و اعتبارات بخشداری در حال اجراست.

او اضافه کرد: با اجرای این طرح ها، شاهد مرتفع شدن مشکل تردد روستائیان در این مسیر‌های روستایی خواهیم بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.