مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بر لزوم عدم شرکت گردشگران در تور‌های طبیعت گردی غیرمجاز استان در تبلیغات درون و برون شهری تاکید کرد.

 تور‌های طبیعت گردیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بیلیبورد‌های تبلیغاتی با هدف اطلاع رسانی برای عموم مردم و ترویج استفاده از خدمات استاندارد گردشگری، تبلیغات محیطی و عدم استفاده از تور‌های طبیعت گردی غیرمجاز و فهرست دفاتر خدماتی مسافرتی استان نصب می‌شود.

ارجمند به گردشگران و طبیعت گردان علاقمند توصیه کرد:با استفاده از خدمات تور‌های طبیعت گردی، دفاتر خدمات مسافرتی مجاز علاوه بر آرامش خاطر در سفر می‌توانند خدمات باکیفیت دریافت کنند و ازعدم آسیب به طبیعت بکر اطمینان یابند.

او اظهار داشت: برای جلوگیری از تعطیلی مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری و توسعه تور‌های غیرمجاز مجموعه‌ای از بسته‌های پیشنهادی از جمله پرداحت بیمه بیکاری، ارایه تسهیلات بانکی با بهره کم و استمهال مالیات از سوی دولت در نظر گرفته شده است. اعمال برخی محدودیت‌ها و الزامات قانونی موجب شده است تا برخی افراد به برگزاری تور‌های غیرمجاز اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود:زنجان به عنوان استانی با آب و هوای سرد و جاذبه‌های گردشگری متنوع نیز در ماه‌های اخیر شاهد برگزاری تور‌های گردشگری و به خصوص طبیعت گردی غیرمجاز بوده که موجب آسیب به این صنعت می شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.