مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از بازدید سفیر بنگلادش از موزه‌های تاریخی استان زنجان با همراهی اعضای اتاق بازرگانی خبر داد.

 موزه ذوالفقاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:گوسال اعظم سارکرار، سفیر بنگلادش در حاشیه بازدید از موزه رختشویخانه و موزه ذوالفقاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ضمن ارزشمند خواندن آثار تاریخی ایران و زیبایی فوق العاده آثار گردشگری زنجان، رضایتمندی خود را از سفر به این استان ابراز کرد.

ارجمند افزود: سفیر بنگلادش در این دیدار پیشنهاد سرمایه گذاری مشترک در حوزه گردشگری و صادرات صنایع دستی را ارائه داد و وجود جاده‌های بین المللی حمل و نقل، وجود جاذبه‌های گردشگری از جمله تنوع اقلیمی، طبیعت بکر اماکن و بافت‌های تاریخی – فرهنگی از مهمترین قابلیت‌ها و مزیت‌های صنعت گردشگری در استان زنجان است.

او گفت: بازدید مقامات مسوُول کشور‌های دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان زنجان می‌تواند شرایطی را برای منطقه ایجاد کند که در نهایت منجر به ورود گردشگران و سرمایه گذاران خارجی بیشتر از کشور‌های مختلف به این استان شود.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.