ناگفته‌های پدر ۶ قلو‌های کرجی؛ از دفتر مقام معظم رهبری با من تماس گرفتند

جوان ۲۸ ساله‌ای که روزگذشته صاحب ۶ قلو شد، ماجرای جالب پدر شدنش را تعریف کرده است که در مطلب زیر می‌خوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸ سال است، روزهایش را با کارگری به شب می‌رساند، در یک خانه ۶۰ متری زندگی می‌کند و زندگی ساده‌ای دارد، اما با یک اتفاق، به سر خط خبر‌ها مبدل شد تا بار دیگر بیمارستان کمالی کرج را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

سلیمان طلبی پدر همان ۶ قلویی که روز گذشته در کرج به دنیا آمدند؛ می گوید:  " اصالتا اهل آذربایجان غربی هستم، اما در فردیس زندگی می‌کنم، همسرم در زایمان دوم ۶ قلو به دنیا آورد که ۳ نوزاد پسر و ۳ نوزاد دیگر دختر هستند.

سال ۹۴ ازدواج کردیم، فرزند اولم بنیامین ۴ سال سن دارد و پسر است، خوشبختانه فرزندان و همسرم در وضعیت خوبی به سر می‌برند، اما نوزادان به بخش nicu منتقل شده اند و از این جهت خدا را شاکر هستم.

برای ۳ دخترم اسامی سوین، سلین و سلنا و برای ۳ پسرم اسامی امیرعلی، امیرمهدی و ابوالفضل را انتخاب کرده ام، البته در خواب به همسرم گفته بودند که نام دو پسرش را امیرمهدی و ابوالفضل بگذارد.

در ماه‌های اول بارداری همسرم که ۲۰ سال سن دارد، به چند مرکز سونوگرافی مراجعه کردیم و پس از اینکه به ما اعلام کردند که همسرم ۶ قلو باردار است شوکه شدیم.

کارگر فصلی و مستاجر هستم، از اینکه خداوند ۶ فرزند سالم به من عطا کرده است خوشحالم، اما به واسطه اینکه کارگر هستم از خیرین، مسئولین و دولت انتظار دارم که به خانواده‌ای ۳ نفره که یکباره ۹ نفر شده اند کمک کنند.

همان روز اول یک میلیون تومان هزینه پوشاک ۶ نوزاد شد و احتمالا تا یک ماه در بیمارستان می‌مانند، البته دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به بیمارستان کمالی نامه‌ای نوشته است تا نسبت به بنده مساعدت لازم انجام شود.

زمان بارداری همسرم، سفارت آلمان پیشنهاد داد که مهاجرت کنیم تا هزینه‌های زایمان و نگهداری فرزندانم رایگان شود، اما به آن‌ها اعلام کردم که کشورم را ترک نمی‌کنم.

به این موضوع فکر می‌کنم که ۹ نفر چگونه می‌توانند در یک واحد ۶۰ متری زندگی کنند، ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان اجاره پرداخت می‌کنم و کرایه هم غقب افتاده است و هر لحظه ممکن است ما را از خانه بیرون کند، قطعا ۶ کودک را نمی‌توان به تنهایی بزرگ کرد و باید برای آن‌ها پرستار بگیرم.

۴ ماه پیش به بیت رهبر معظم انقلاب نامه نوشتم و خوشبختانه ۳ روز پیش از دفتر مقام معظم رهبری با من تماس گرفتند و کد ملی من را یادداشت کردند، این در حالی است که همان نامه را به دستگاه‌های دولتی هم ارسال کردم، اما هیچ واکنشی نشان ندادند".

این پدر جوان حرفش را با خنده به اتمام رسانده و می‌گوید؛ به قول دکتر فریبا بهنام که متخصص زایمان همسرم است ما تنها ۶ قلو‌های ایران را در حال حاضر داریم.

منبع: رهیاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام.وااای خدا جان! شش تا بوووس بدید به بابا و مامان! چه کیفی دارد. لطفاً شماره حساب اعلام کنید. همه ما این بچه ها را دوست داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام. لطفاًشماره حساب اعلام کنید.این بچه ها نورچشم همه ما هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
شماره حساب اعلام كنن مردم كمك كنن اقلا يه خونه و يه ماشين براشون بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
انشاءالله فرزندان سرافرازی برای جامعه و مملکتمان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
انشاءالله در سلامتی و صحت کامل بزرگ شوند.

خدا را صد هزار مرتبه شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
افرین به سفارت المان
اونان که قدر نسل رو می دونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
دروغ ميگه اگه آلمانيا بهش همچين حرفي ميزدن با سر ميرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
مبارک باشه تورا خدا کمکش کنید حقش یه خونه ویه کار اینم بچه که میگن بیارن یکدفعه ۶تا عزیزم البته خودمم ۳تا دارم خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
شش قلو .
چه نازنین.

شش ونگ ونگ اونگ اونگ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خبر رو همینجوری نگذارید
شماره حساب هم بگذارید
یا یک جای مطمئن رو معرفی کنید تا مردم بتونن کمک کنند و این پدر و مادر رو از نگرانی در بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
واقعا از نظر پزشكي خيلي پيشرفته شديم والا چطور ميشه ٦ قلو رو سالم بدنبا آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
عکس ۵ تا ست