فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که با عناوینی، چون فروش املاک از شهروندان مریوانی ۱۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبردار ۱۷ میلیاردی فروش املاک در مریوان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت : بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مریوانی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با روش‌ها و ترفند‌های مختلف از آن‌ها کلاهبرداری کرده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

اوافزود: با تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم، مشخص شد فرد مورد نظر با عناوینی، چون فروش املاک و مستغلات اعتماد شهروندان را جلب و پس از اخذ مبالغی بالا به عنوان پیش پرداخت تلفن همراه خود را خاموش و پاسخگوی مطالبات مال باختگان نبود.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه با راهنمایی مال باختگان و هماهنگی مراجع قضایی، متهم شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: تعدادی از شهروندان از این فرد کلاهبردار شاکی بوده و در بررسی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد مبلغی بیش از ۱۷ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه متهم با هماهنگی مراجع قضایی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه کسانی دیگر از این متهم شکایت دارند به پلیس آگاهی شهرستان مریوان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.