نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند گفت: جوانان و نوجوانان از جمله سرمایه‌های ارزشمندی هستند که توجه به آنان می‌تواند در پیشرفت کشور اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری کوهبنان، رئیس دفتر امام جمعه، فرمانده انتظامی و هیات همراه از روند برگزاری کنکور سراسری که در محل سالن ورزشی امام علی (ع) شهرستان در حال برگزاری بود بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان از جمله سرمایه‌های ارزشمندی هستند که توجه به آنان می‌تواند در پیشرفت کشور اثر گذار است.

اوافزود: باید زمینه برای شناسایی و شکوفا شدن استعداد‌های نهفته دانش آموزان فراهم شود تا برترین‌ها و نخبگان بتوانند در کمال آرامش و آسایش گام‌های موثری برای رشد و تعالی کشور بر دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای جوانان و نوجوانان ارزش و جایگاه خاصی قائل هستند چرا که آنان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

شریعتی تصریح کرد: جا دارد در شرایط خاص در برگزاری آزمون سراسری و برگزاری مراسم محرم و صفر تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا با حساسیت و دقت نظر بیشتری اجرایی شود.

در ادامه اکبر جدیدی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در شهرستان کوهبنان در خصوص برگزاری کنکور سال ۹۹ گفت: در کنکور امسال ۴۷۵ داوطلب کوهبنانی در رشته‌های ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه رقابت می‌کنند.

او افزود: از این تعداد ۱۱۹ نفر در رشته انسانی، ۶۹ نفر در رشته ریاضی، ۱۴۵نفر در رشته تجربی، ۹۴ نفر در رشته هنر و ۴۸ نفر در رشته زبان خارجه در این حوزه با هم رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کوهبنان بیان داشت: دانشگاه پیام نور کوهبنان به عنوان برگزار کننده کنکور سراسری در این شهرستان می‌باشد که در برگزاری کنکور سراسری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، ادارات آموزش و پرورش، آب، برق، مخابرات، شهرداری، هلال احمر، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و. همکاری دارند.

جدیدی تصریح کرد: کنکور سراسری سال جاری با توجه شرایط خاص با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار