فرماندار اندیمشک گفت: پزشکان خالق حماسه‌های عشق و فداکاری در دوران دفاع مقدس و روز‌های بحرانی شیوع ویروس کرونا هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با صدور پیامی به مناسبت یکم شهریور روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، این روز بزرگ را به سپید جامگان و حماسه آفرینان عشق و فداکاری تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بی شک جایگاه ارزنده طب و طبابت در تاریخ درخشان تمدن اسلام بر کسی پوشیده نیست و جامعه پزشکی ایران اسلامی به بزرگ مردانی که علم و اندیشه شان همیشه راهگشا بوده افتخار می‌کند، ضمن اینکه نام‌های بزرگی همچون ابن سینا، جرجانی، رازی و دانشمندان و سایر طبیبان فرهیخته این دیار، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضایل اخلاقی قرار دادند و خالق زیباترین صحنه‌های انسانیت بوده اند.

سپیدجامگانی که در دوران مختلف افتخارآفرین شدند و زیباترین حماسه‌های عشق و فداکاری را برای سلامت همنوعان خلق کردند و دوران دفاع مقدس مملو از حماسه‌های این عزیزان است. همچنین در دوران حساس کنونی با شیوع ویروس منحوس کرونا نیز تصویری زیبا از فداکاری و عشق به هموطنان را به نمایش گذاشته اند.

اینجانب ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان و زحمت کشان عرصه سلامت، زحمات خالصانه پزشکان ایثارگر، توانمند و پرتلاش را در شرایط کنونی ارج نهاده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: روز پزشک ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.