سرهنگ ابوالفضل کوهزادی گفت: نصب یا نقش هر گونه علائم یا الصاق هر نوع نوشته آگاهی و تصاویر به بدنه خودرو‌ها ممنوع است.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله حسین (ع) گفت: برخی از رانندگان با فرار سیدن ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خودرو‌ها را گل مالی و مبادرت به نوشتن شعار‌های مرتبط با این ایام می‌کنندکه از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می‌گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه درقانون استثنایی برای این ایام در نظرگرفته نشده است افزود: برابر ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

او تصریح کرد: برابر جدول تخلفات کد ۲۰۶۹ نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان‌ها مبلغ ۳۰۶ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است که پلیس موظف است با متخلفان برخورد کند.

سرهنگ کوهزادی اضافه کرد: گل مالی و پوشاندن پلاک خودرو ممنوع است و سرنشینان داخل خودور باید برای پلیس قابل رویت باشند و پلیس خودرو‌های که گل مالی شده و ظاهری ناهنجار دارند براساس قانون متوقف می‌کند.

اواز رانندگان درخواست کرد: از نصب و الصاق هرگونه تبلیغات بر بدنه وسیله نقلیه خود جدا" خودداری کنند، چرا که نصب هر گونه تبلیغ یا الصاق هر نوع نوشته و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه منجر به حوادث رانندگی ناشی از حواس پرتی و عدم توجه به جلو رانندگان خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
تبلیغ اسلام چیز بدی نیست اگه فکر کنید ۱۰ روز بیشتر طول نمی کشه
ماشینها را مزین به اسم امام حسین (ع) و شهدای کربلا می کنند
حالا که مراسمات تا حدودی تعدیل شده بزار این شور حسینی به خیابانها بیاد لطفا زیاد سخت گیر نباشید
چرا باید توی این ایام اخطار بدید
قبل از محرم خیلی ماشینها بدون پلاکند ولی کسی بهشون کاری نداره.