فرماندار پاوه از افتتاح ۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی با ۸۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی در پاوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز ایده پور فرماندار پاوه بزرگترین پروژه قابل افتتاح هفته دولت این شهرستان را بهره برداری از گازرسانی به شهر نودشه با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

او از افتتاح ۲ مجموعع ورزشی با استادیوم زمین چمن مصنوعی با هزینه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این هفته خبر داد و گفت : بهره برداری از این مجموعه ها، فضای ورزشی شهرستان به ویژه ورزش فوتبال را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد.

ایده پور بهره برداری از بهینه سازی جاده محور پاوه - روستای شمشیر، آسفالت جاده پاوه - «بانه وره»، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب و شبکه فاضلاب شهری پاوه، بهره برداری از پنج طرح تولیدی؛ تیرچه و بلوک، شن و ماسه، پرواربندی گوسفند داشتی و بره با اشتغالزایی پنج نفر را از دیگر طرح‌ها دانست که در هفته دولت در شهرستان پاوه افتتاح می‌شود.

فرماندار پاوه، همچنین از کلنگ زنی ۹ طرح و پروژه با ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد و افزود: گازرسانی به ۹ روستای باینگان، احداث مجتمع دام پروری (طرحی که نگهداری دام از روستا خارج و به یک مجتمع دامی منتقل می‌کند)، احداث واحد‌های مسکونی برای مددجویان بهزیستی از جمله برنامه کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.