فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین فشرده با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت از مرز‌های استان و برخورد با فعالیت قاچاقچیان سرمایه‌های ملی و نیز برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند مقادیری مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و متخلفان را دستگیر کنند.

او افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آن‌ها ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵۲۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال را در ۴۸ ساعت گذشته کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد با اشرافیت اطلاعاتی در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور موفق به کشف ۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده شدند و در این رابطه یک قاچاقچی را پس از دستگیری برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح کردند.

سردار جان نثار بیان کرد: مرزبانان استان در شناسایی و برخورد با قاچاقچیان حوزه سوخت و تجسس دقیق وسایل نقلیه‌ی عبوری و خوردرو‌های ترانزیتی لحظه‌ای از پا نمی‌ایستند و همواره با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی قاچاقچیان موادمخدر را شناسایی کرده و به آن‌ها اجازه تخلف و سرپیچی از قوانین را نخواهند داد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.