فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به کشف ۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۸ دستگاه اتوبوس مسافربری از ابتدای خرداد ماه تا کنون گفت: حمل سوخت توسط اتوبوس‌ها تهدیدی جدی برای جان مسافران است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ رضا زید آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: مجموعه انتظامی این فرماندهی طی سه ماه گذشته با تلاش شبانه روزی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با کنترل خودرو‌های عبوری و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۱۸ دستگاه اتوبوس مسافربری و ۱۵ خودروی سواری و یک تانکرحمل سوخت را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی بابیان اینکه یکی از این اتوبوس‌های توقیفی با ۱۳ مسافر بیش از ۴هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در باک اضافه جاساز کرده بود، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۹۳هزار و۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و در این خصوص ۳۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و۴۱ متهم دستگیر شد.

سرهنگ "زید آبادی" با بیان اینکه در سنوات گذشته شاهد حوادث بسیار تلخ و ناگواری از تصادف و آتش سوزی اتوبوس‌های مسافر بری در شرق کشور بوده ایم، اظهار داشت: در صورت  توقیف نکردن این اتوبوس‌ها احتمال اینکه در مسیر حرکت دچار تصادف ، نقض فنی و یا حتی با توجه به گرمای شدید هوا دچار آتش سوزی بشوند وجود دارد، که قطعا منجر به فاجعه و فوت مسافران  می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، اظهار کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور باعث بروز وقایع تلخ و تبعات جبران ناپذیری در جاده‌های شرق استان برای افراد ، خودرو ها و موتور سیکلت‌ها شده است، که برای کاهش این معضلات با عاملان حمل غیر مجاز مواد سوختی برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار