گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور روز‌های پرشور خدمتگزاری فرزندان راستین انقلاب شهیدان رجایی و باهنر و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است. وحدتی که عزت و سربلندی ایران اسلامی عزیز را در پی دارد.

بی شک جنایتی که منافقین کوردل در به شهادت رساندن فرزندان صدیق و راستین نظام جمهوری اسلامی ایران در هشتم تیرماه سال ۱۳۶۰ مرتکب شدند تا به ابد لکه ننگی بر دامان آن کفتار صفتان منافق خواهد بود.

خدمتگزاران ملت نستوه ایران در دولت تدبیر و امید و در سال جهش تولید، با هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و نیز تحریم‌های ظالمانه، توانستند زمینه‌های توسعه و پیشرفت روزافزون کشور را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

دولت در شرایطی زمام کار را به دست گرفت که شاهد شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بود. تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه که عمدتا معیشت و رفاه مردم شریف ایران را نشانه گرفته بود تا بتوانند از این طریق رابطه دولت و ملت را به پایین‌ترین سطح نارضایتمندی برسانند، اما خدا را شکر مثل همیشه نقشه مذبوحانه دشمنان با درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و استقامت و همراهی بی نظیر مردم نقش برآب شد.

دولت خدمتگزار با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بدون توجه به تمام خباثت‌ها و کینه توزی ها، برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در شرایط کنونی تلاش مضاعف می‌کند اگرچه با اقداماتی که در طول این سال‌ها برای رفع موانع کسب و کار صورت گرفته و بعد از این هم انجام خواهد شد، چرخه تولید کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شاهد رونق تولید و تحقق شعار جهش تولید در کشور خواهیم بود که البته آثار اقدامات ارزشمند دولت در استان زرخیز خوزستان هم قابل مشاهده است، اما باز هم نیاز هست تلاش بیشتری صورت گیرد تا نتیجه این اقدامات ملموس‌تر باشد و در این شرایط همکاری و همدلی آحاد جامعه با خدمتگزاران خود ضروری است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران صادق و تلاشگر تبریک می‌گویم و از خداوند متعال تندرستی و توفیق بیش از پیش مردم عزیز و فداکارمان را خواستارم.

ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.