اختصاص تسهیلات اشتغال به مددجویان فارس

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در سال جدید ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد ۲۰ هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور امروز در ارتباط تصویری با استاندار فارس گفت: با پیگیری‌های مجدانه در عرصه اشتغال مددجویان و کسب رتبه برتر کشوری، ایجاد ۱۲هزار شغل در سال گذشته و ارائه ۳۲۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سبب شد تا در سال جدید ۴۳۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد ۲۰هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شود.

بختیاری با اشاره به نوآوری‌های خوب استان فارس در زمینه مسکن مددجویان، افزود: در رابطه با توانمندسازی مددجویان، رکن اول آن اشتغال و رکن دوم آن مسکن است که استان فارس در رکن دوم نوآوری‌های خوبی به وجود آورده است و خیران ارزشمندی دارد.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه فی مابین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری فارس گفت: کلنگ ۳۵۰۰واحد مسکن محرومین در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد در استان به زمین زده شد که گامی اساسی و بزرگ بود.

او افزود: با این اقدام شایسته امیدواریم تا پایان بهره‌برداری آن شاهد این اتفاق خوب باشیم که در استان فارس هیچ مددجویی بدون مسکن نیست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار