احتمال دارد وحید امیری در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و به یک تیم قطری بپیوندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، ستاره پرسپولیس در لیگ نوزدهم که در ابتدای فصل از ترابوزان اسپور ترکیه به پرسپولیس بازگشت، توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و به همین دلیل باشگاه‌های قطری به دنبال این بازیکن هستند.

تیم قطری برای جذب امیری پیشنهاد یک میلیون و صد هزار دلاری ارائه کرده است که برای او وسوسه انگیز است.

امیری در صورت ترانسفر به قطر، باید ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه بدهد که می‌تواند کمک بزرگی به پرسپولیس باشد.


بیشتر بخوانید


هافبک ملی پوش پرسپولیس قرار است تصمیم نهایی خود را پس از دربی روز چهارشنبه پایتخت بگیرد تا تکلیف خود و کادر فنی پرسپولیس برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرده است، اما بند‌های مندرج در قرارداد امیری باعث می‌شود تا این بازیکن بتواند از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
استقلال داور دربی رو عوض کرد کمیته داوران کرمانشاهی رو انتخاب کرده فدراسیون زاهدی فرد رواعلام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید اسی
۱۳:۲۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
از وقتی سلطانی فر اومد هر ساله اخر فصل همین برنامه هس ولی اخرای نقل وانتقال که میشه می بینی همشون موندن وبه ندای قلبشون گوش کردن ولی نگو به ندای پیامک بانک گوش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
همون جور که طی این 5 سال کاهش ارزش پول ملی و دلار و یورو های وسوسه انگیز فقط برای ستاره های استقلال بوده، در سال آخر نیز رقم های آنچنانی قراردادها و آپشن های عجیب و غریب ثبات پرسپولیس رو نگه میداره!
این همه خرج میکنه آخرشم باید تو هر بازی بازیکنا و داور رو بخره!!! طرف اونقدر پرسپولیسیه که برای اینکه کری چهار تا رو بشکنه سال اول نتیجه 4 2 رو درست کرد دلش راضی نشد با بریز و بپاش های آنچنانی 4 سال تیم محبوش رو قهرمان کرد. تیم محبوبش که قهرمان شد زیر فشار افکار عمومی با به نفع گیری های داوری برای استقلال به همه ثابت کرد داوری ها دست خودشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
فازت چیه دادا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
استقلال ..بسوزین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خدا شفات نده تا همچنان با اختلاف عامل خنده ملت باقی بمونی و انشای خیالی بنویسی
آخرین اخبار