روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد رژیم صهیونیستی برای فروش یک نرم‌افزار جاسوسی به کشور‌های عربی واسطه‌گری کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی برای فروش نرم‌افزار جاسوسی به کشور‌های عربی واسطه شده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد رژیم صهیونیستی واسطه فروش نرم‌افزار جاسوسی ساخت یک شرکت مستقر در اراضی اشغالی به نام «ان‌اس‌او» به کشور‌های عربی از جمله امارات شده است. این شرکت صهیونیستی در زمینه نرم‌افزارهای جاسوسی تلفن همراه فعال است.

بنا به گزارش هاآرتص، تل‌آویو شرکت «ان‌اس‌او» را در زمینه فروش برنامه جاسوسی پگاسوس به برخی کشور‌های عربی تشویق کرده است. این اقدام در جهت کمک به این کشور‌ها برای جاسوسی و رصد مخالفان سیاسی آن‌ها صورت گرفته است.

نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس قادر به هک تلفن همراه از راه دور است. بنا به اذعان این رسانه صهیونیستی، تل‌آویو مستقیما واسطه فروش این نرم‌افزار جاسوسی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس شده است. اعتقاد بر این است که طی چند سال گذشته صد‌ها میلیون دلار تجهیزات جاسوسی این شرکت به کشور‌های عربی فروخته شده است.

چندی پیش شرکت پیام‌رسان واتساپ در شکایت جدید علیه شرکت صهیونیستی «ان‌اس‌او»، اعلام کرد این شرکت جاسوسی از سرور‌های مستقر در آمریکا برای هک کاربران آن استفاده می‌کند. پیام‌رسان واتساپ اعلام کرد این شرکت جاسوسی صهیونیست در هک نزدیک به هزار و ۴۰۰ کاربر واتساپ از جمله مقامات ارشد دولتی، روزنامه‌نگاران و فعالان حقوق‌بشر عمیقا نقش داشته است.

کاربرانی که حساب آن‌ها از این طریق هک شده، تماس‌هایی از طریق این پیام‌رسان دریافت کرده و بدین ترتیب نرم‌افزار پگاسوس به تلفن‌های همراه آن‌ها نفوذ کرده است.

بنا به تحقیقات پیام‌رسان واتساپ، این شرکت جاسوسی صهیونیست پس از نصب نرم‌افزار پگاسوس در تلفن‌های همراه این افراد، از یک شبکه رایانه‌ای برای بررسی و به‌روزرسانی آن استفاده کرده است. هرچند شرکت صهیونیستی «ان‌اس‌او» مدعی است این نرم‌افزار را با هدف مبارزه با تروریسم در اختیار دولت‌ها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار