مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: ۹۰ طرح دهیاری‌های استان سمنان با صرف اعتبار ۱۱۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: طرح‌های آماده بهره‌برداری دهیاری‌های استان سمنان در زمینه کشاورزی، بهسازی معابر و اجرای طرح هادی، احداث بوستان، ساماندهی آرامستان و توسعه گردشگری است.

او افزود: ۶ طرح در شهرستان سمنان، ۶ طرح در شهرستان آرادان، ۲۳ طرح در شهرستان گرمسار، ۲ طرح شهرستان سرخه، ۱۳ طرح در شهرستان شاهرود، ۲۲ طرح در شهرستان میامی، ۱۶ طرح در شهرستان دامغان و ۲ طرح در شهرستان مهدیشهر به وسیله دهیاری‌ها اجرا شد و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان با بیان اینکه بیشترین جمعیت روستایی استان مربوط به بخش کالپوش میامی است، گفت: بیشترین هزینه کرد دهیاری‌ها برای افتتاح طرح‌ها به مناسبت هفته دولت امسال نیز مربوط به شهرستان میامی است.

صمیمیان  تصریح کرد: میزان دانش و سواد دهیاران نقشی مهم در ابتکار عمل و اتخاذ تصمیم‌های خلاقانه برای توسعه روستا‌ها دارد و استان سمنان از لحاظ سواد دهیاران در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.