۸۳ نفر از هواداران عصبانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دلیل اغتشاش در خیابان‌های پاریس، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس پاریس، پایتخت فرانسه  اعلام کرد که ۸۳ نفر از هواداران ناراحت و عصبانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در پی شکست تیمشان برابر  بایرن مونیخ آلمان در خیابان‌ها اغتشاش کردند و به همین منظور  دستگیر شدند.

تيم پاری سن ژرمن بامداد یکشنبه در بازی فینال  لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون پایتخت پرتغال، با نتیجه یک بر صفر برابر بایرن مونيخ آلمان  شکست خورد. هواداران عصبانی پاریسی‌ها  در نزدیکی "پارک ده پرنس" و همچنین در نزدیکی کاخ الیزه  تجمع کردند. شورش مردم با درگیری با پلیس در اطراف استادیوم همراه شد و پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کرد. هواداران هم برای فروکش کردن آتش خشم خود  لاستیک‌ها را سوزاند و پنجره‌ مغازه‌ها را در شانزه لیزه خرد کردند.

از سوی دیگر، هواداران باواریایی‌ها در شهر مونیخ آلمان برای جشن گرفتن پیروزی تیمشان و  کسب سه گانه در بوندسلیگای آلمان، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، به خیابان‌ها رفتند. این دومین باری است که بایرن مونيخ در یک فصل هت تریک می‌کند. این تیم در سال ۲۰۱۳ به همراه یوپ هانکس سرمربی سابق خود موفق به این کار شد.

پلیس آلمان اعلام کرده  که شرایط پایکوبی و خوشحالی مردم عادی بوده و  بیشتر هواداران رفتار منطقی داشته اند. سخنگوی پلیس آلمان در این باره گفت: به طور کلی مشکل اساسی در این جشن احساس نشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار