معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:سه هزار فرزند نیازمند بدون حامی چشم انتظار سخاوت اصفهانی‌ها در محرم و صفر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همشهریان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به وبگاه ekram.emdad.ir و همچنین پیامک عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت و حمایت این تعداد فرزند نیازمند بدون حامی را بر عهده بگیرند.

حمیدرضا طاهری افزود: امسال در ماه محرم و صفر برنامه‌ای برای برپایی پایگاه‌های ثبت حامی نداریم و تمرکز کمیته امداد در این زمینه بر ترویج روش‌های غیرحضوری و الکترونیکی ثبت نام حامیان است.

او، وبگاه ekram.emdad.ir را بهترین راه مشارکت در این طرح به صورت غیرحضوری دانست و گفت: همشهریان می‌توانند با مراجعه به این وبگاه علاوه بر مشاهده شرح حال فرزندان ایتام و محسنین از شهرستان‌های مختلف استان با انتخاب مبالغ دلخواه و زمانبندی پرداخت منعطف، حمایت این نیازمندان را بر عهده بگیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: پیامک عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز یکی دیگر از روش‌های جدید مشارکت در این طرح است که در آن پس از ارسال پیامک، کارشناسان این نهاد با برقراری تماس تلفنی ادامه روند حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را پیگیری خواهند کرد.

حمیدرضا طاهری همچنین فعالیت‌های کمیته امداد را در این ایام نورانی منحصر به طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین ندانست و از اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: این نهاد دو طرح اطعام و احسان حسینی را از عید غدیر خم آغاز کرده و تا پایان ماه صفر برای جمع آوری و توزیع غذای گرم و سبد کالا به نیازمندان و مددجویان ادامه دارد.

او، بیش از ۱۱۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیت بیش از ۲۱۰ هزار نفر را تحت پوشش این نهاد حمایتی برشمرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در استان، شماره گیری کد دستوری#۱*۰۳۱*۸۸۷۷*، تماس با ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱، مراجعه به وبگاه emdad.ir و واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار