مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرزگفت: ۱۲طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال در هفته دولت بهره برداری می رسد.

گودرز محمودی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: همزمان با هفته دولت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  البرز ۱۲ طرح را با  اعتباری بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال در البرز به بهره برداری خواهد رساند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به این که این طرح ‌ها شامل؛ بهسازی و  روکش آسفالت باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین، درزگیری و لکه گیری و روکش آسفالت محور اشتهارد-بوئین زهرا به بهره برداری می رسد افزود: همچنین لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محدوده گردنه به شهرک در طالقان، احداث و بهسازی راه روستایی بالا طالقان ، احداث و بهسازی راه روستایی پایین طالقان ، بهسازی و روکش آسفالت محور قاسم آباد در هفته دولت انجام می شود.

محمودی گفت: از جمله این طرح ها به بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی راه روستایی حسن آباد، تعمیر و مرمت پل کریم آباد، بهسازی روکش آسفالت محور نجم آباد، درزگیری جاده قدیم کرج-هشتگرد-آبیک اشاره کرد.

او افزود: همچنین احداث کامل روشنایی محور ماهدشت به کیانمهر ، احداث و بهره برداری از ۲ دستگاه پل عابرپیاده در محور قدیم کرج-قزوین محدوده بازار آهن کمالشهر و محور کیانمهر- ماهدشت محدوده فرودگاه پیام از جمله این طرح ها بوده که از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است  به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.