بلاتکلیفی سپاهانی‌ها در انتخاب مدیرعامل و سرمربی

وضعیت مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ مسئولان  تیم فوتبال سپاهان بعد از جدایی امیر قلعه نویی هدایت تیم خود را در چند بازی باقی مانده برعهده تکسیرا گذاشتند تا بعد از پایان فصل نوزدهم تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص کنند، اما تاکنون اتفاقی در این تیم اصفهانی رخ نداده است.  

به هر حال  قانون ممنوعیت  جذب خارجی‌ها باعث شده است که پروژه سپاهانی‌ها برای مذاکره با مربیان مطرح خارجی متوقف شود تا آن‌ها تمرکز خود را برای بررسی کارنامه مربیان داخلی معطوف کنند.  

طبق اعلام سخنگوی باشگاه سپاهان،   مدیران  اصفهانی  ۱۰ گزینه برای هدایت تیم خود در نظر گرفتند تا بعد از بررسی همه جوانب بهترین مربی را انتخاب کنند.  

در حال حاضر محرم نویدکیا، جواد نکونام، علی دایی، برانکو، استراماچونی و چند مربی دیگر در بین گزینه‌های هدایت تیم سپاهان قرار دارند که مدیران این تیم اصفهانی هنوز با هیچ کدام از  آن‌ها به توافق نهایی نرسیدند.  

علاوه بر این باشگاه سپاهان با سرپرستی نیکفر اداره می‌شود و قرار بود که بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتبال تکلیف مدیریت این باشگاه هم مشخص شود، اما مدیران این باشگاه در انتخاب مدیرعامل به جمع بندی نرسیدند.  

صدور حکم مدیرعاملی کاپیتان هندبال در انتظار رضایت هواداران 

البته از شهر اصفهان خبر می‌رسد که محمد رحیم زاده کاپیتان سابق تیم ملی هندبال اصفهان به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شده است و حتی حکمش از سوی عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان زده شده است، اما مدیران اصفهانی  به علت اعتراض هواداران دست نگه داشته اند تا بعد از اینکه  فضای حاکم در اطراف این باشگاه  مقداری آرام شد این موضوع را رسانه‌ای کنند.  

پروژه مدیرعاملی آذری در سپاهان متوقف شد 

همچنین در چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت سعید آذری به اصفهان شنیده شد که قرار است او به عنوان مدیرعامل سپاهان انتخاب شود، اما مدیران باشگاه فولاد با جدایی آذری مخالفت کردند و این مدیر موفق فصل آینده هم در فولاد ماندنی شد.  

به هر حال به نظر می‌رسد با منتفی شدن مدیریت آذری در سپاهان، پروژه انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی طلایی پوشان هم متوقف شود تا همچنان نویدکیا گزینه جدی و اصلی برای هدایت این تیم اصفهانی باشد.  

همچنین کمتر از یک ماه دیگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و  باشگاه سپاهان به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان وضعیت سرمربی و مدیرعامل آن مشخص نیست و این در حالی است که حریفان این تیم اصفهانی با جذب بازیکنان مطرح برای حضور قدرتمندانه در آسیا تقویت شده اند، اما طلایی پوشان اصفهانی در خواب غفلت به سر می‌برند و کاری انجام نداده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار