کعبیان پور گفت: ویسی در استقلال خوزستان موفق شد کاری کند که کسی فکرش را هم نمی‌کرد؛ بنابراین پیکان هم فصل آینده می‌تواند برای کسب سهمیه رقابت کند.

احمد کعبیان پور، مربی تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر سپاهان در هفته پایانی لیگ نوزدهم اظهار داشت: بازی سختی بود. تیم ما برای ماندن در لیگ برتر نیاز به پیروزی داشت، اما خداراشکر توانستیم با یک امتیاز در لیگ برتر بمانیم. من و ویسی سابقه کار در سپاهان را  داریم و می‌دانستیم که با تیم خوبی بازی داریم، بنابراین راه‌های نفوذ این تیم را بستیم و مهدی کیانی که در میانه زمین بازی می‌کند را مهار کردیم. با شروع نیمه دوم موفق شدیم با یک پنالتی گل مساوی را وارد دروازه حریف کنیم.  

کعبیان پور درباره عملکرد تیمش در هفته‌های گذشته اظهار داشت: زمانی که ما به پیکان آمدیم، تیم صفر نبود، اما روند نزولی داشت و نتایج بدی گرفته بود. با این حال ما موفق شدیم در بازی‌های باقی مانده ۳ پیروزی کسب کنیم و ۷ بازی را با تساوی به پایان برسانیم. تنها ۲ بازی مقابل پرسپولیس و فولاد را واگذار کردیم. می‌توان گفت در هفته‌های پایانی روند خوبی داشتیم و جزو تیم‌های بالایی جدول بودیم.

مربی پیکان در واکنش به اینکه این تیم برای فصل آینده نیاز به چند درصد تغییر دارد و اینکه پیکان می‌تواند فصل آینده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند گفت: درباره میزان و چگونگی تغییرات ویسی باید تصمیم بگیرد، اما مسلما تیم ما با چند تغییر بهتر خواهد شد. ویسی در استقلال خوزستان توانست کاری کند که هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد؛ بنابراین پیکان نیز مانند تمام تیم‌هایی که فصل آینده در لیگ برتر حضور دارند می‌تواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت کند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار