رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، به منظور توسعه توسعه همكاری های دو جانبه با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با عضو هیئت مدیره این شرکت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های پست و راه آهن در خصوص ایجاد خطوط مبادله پستی در برخی نقاط، گفت: گستردگی خطوط ریلی کشور این ظرفیت را دارد تا در مسیر توسعه خطوط مبادله‌ای و افزایش سرعت ارسال مراسلات به یاری پست بشتابد.

وی با اشاره به توسعه همکاری‌های پست و راه آهن طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: امنیت، انضباط و گستردگی ناوگان ریلی کشور سه مولفه مهم است که با تکیه بر آن‌ها می‌توان ظرفیت شبکه حمل و نقل ارسال مراسلات پست را گسترش داد و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان را موجب شد.

حسین محمد زاده عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سبحانی‌فر به سمت مدیرعاملی شرکت ملی پست، این انتصاب را به دلیل سابقه قانون‌گذاری و مدیریتی وی، بسیار به جا و قابل تحسین توصیف کرد و گفت: آماده هر نوع همکاری در راستای استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دو طرف، در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار