امام جمعه آبادان با خانواده شهید اسماعیل زارعی و نیز با جانباز سرافراز شیخ غانم جاسمیان دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با خانواده شهید اسماعیل زارعی و نیز دیدار با جانباز سرافراز شیخ غانم جاسمیان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: سید الشهدا بزرگترین هدف خود را امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد و ما نیز به تاسی از آن امام شهید در مسیر او گام بر میداریم.

او دیدار با خانواده شهدا را یک معروف مهم دانست و افزود: زنده نگاه داشتن این شهیدان و معرفی آنان به عنوان الگو‌های جامعه اسلامی از اهداف دیدار با خانواده شهدا است.

امام جمعه آبادان اطاعت از امامت و دفاع از دین را از جمله برترین اعلام کرد و گفت: شهدا در این زمینه از همه پیشرو‌تر بودند، زیرا اگر فداکاری آنان نبود نظام اسلامی از بین می‌رفت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: مردم ما که در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری می کنند باید در امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند و به این واجب الهی را عمل کنند.

شهید اسماعیل زارعی در سال ۱۳۵۹ در محور عملیاتی آبادان - ماهشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد و شیخ جاسم غانمیان نیز در سال ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به درجه جانبازی رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.